
Uutinen 24.3.2022
Vuoden 2021 seurantatiedot julkaistu – Katso, miltä Palkeiden vuosi näytti
Kehitimme vuoden aikana henkilöstömme osaamista ja asiantuntijuutta ja keskityimme töiden organisointiin muuttuvissa tilanteissa.
Lue lisääUutinen 24.3.2022
Kehitimme vuoden aikana henkilöstömme osaamista ja asiantuntijuutta ja keskityimme töiden organisointiin muuttuvissa tilanteissa.
Lue lisääSuodata
Uutinen 19.2.2022
Työpajoissa nousi vahvasti esille näkemys siitä, että mittareita tulee tarkastella valtionhallinnon-, virasto- ja palvelukeskustasolla.
Lue lisääUutinen 14.2.2022
Asiakaspalvelun vuoden 2022 kehittämisen karttaa on piirretty tavoitetilan, asiakastyytyväisyystutkimuksen, sisäisen prosessiseurannan sekä kaiken muun kerätyn palautteen pohjalta.
Lue lisääUutinen 11.2.2022
”Meille on erityisen tärkeää, että uusia palveluja kehitetään yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Näin varmistetaan, että palvelujen sisältö vastaa asiakkaiden tarpeita.”
Lue lisääUutinen 9.2.2022
Tasa-arvo- ja yhdenvertaisuussuunnitelmaan kirjattujen tulosten perusteella Palkeissa asiat ovat hyvin.
Lue lisää