
Uutinen 25.5.2022
Osaavaan tulossa mahdollisuus koulutusten hallinnointiin
Koulutusten hallinnan hankinnassa ja käyttöönotossa tarkoituksena on tuoda asiakkaalle Osaavaan mahdollisuudet omien koulutusten hallintaan.
Lue lisääUutinen 25.5.2022
Koulutusten hallinnan hankinnassa ja käyttöönotossa tarkoituksena on tuoda asiakkaalle Osaavaan mahdollisuudet omien koulutusten hallintaan.
Lue lisääSuodata
Uutinen 10.5.2022
Nyt kun olemme saaneet aikaan ensimmäisen raporttimme, meillä on hyvät lähtökohdat kehittää raportointia eteenpäin tulevina vuosina”, kertoo Palkeiden viestintäpäällikkö Mia Hällström
Lue lisääUutinen 5.5.2022
Osana scrum-kummitoimintaa järjestetään pop up -sparrauksia, joissa tiimit pääsevät jakamaan kokemuksia, oppeja ja hyviä vinkkejä sekä kysymään ja ratkomaan mahdollisia arjen haasteita scrumin käytössä.
Lue lisääUutinen 21.4.2022
”Haluamme edelleen tehostaa ja sujuvoittaa taloushallinnon prosesseja sekä parantaa käyttäjäkokemusta, ja uskomme vahvasti, että Fujitsun kanssa saavutamme tavoitteemme."
Lue lisääUutinen 4.4.2022
Tietoturvan pariin Toni eksyi vahingossa mennessään työharjoitteluun kaverin firmaan, joka myi tiedon salaamiseen käytettäviä tuotteita.
Lue lisääUutinen 31.3.2022
Tekoälyn käyttöönoton tavoitteena on vähentää laskujen käsittelyn manuaalista työmäärää sekä parantaa menotositteiden käsittelyprosessin kokonaistehokkuutta, nopeutta ja laatua.
Lue lisääUutinen 24.3.2022
Kehitimme vuoden aikana henkilöstömme osaamista ja asiantuntijuutta ja keskityimme töiden organisointiin muuttuvissa tilanteissa.
Lue lisääUutinen 19.2.2022
Työpajoissa nousi vahvasti esille näkemys siitä, että mittareita tulee tarkastella valtionhallinnon-, virasto- ja palvelukeskustasolla.
Lue lisääUutinen 14.2.2022
Asiakaspalvelun vuoden 2022 kehittämisen karttaa on piirretty tavoitetilan, asiakastyytyväisyystutkimuksen, sisäisen prosessiseurannan sekä kaiken muun kerätyn palautteen pohjalta.
Lue lisääUutinen 11.2.2022
”Meille on erityisen tärkeää, että uusia palveluja kehitetään yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Näin varmistetaan, että palvelujen sisältö vastaa asiakkaiden tarpeita.”
Lue lisää