Ajankohtaista

Kaksi henkilöä juomassa kahvia ja keskustelemassa.

Uutiset

Tabletilla oleva graafinen esitys, jota henkilö käsittelee.

Uutinen 16.12.2025

Palkeiden palvelu auttaa asiakasta tilauksien hallinnassa

Ulkoministeriössä päätettiin hyödyntää Palkeiden Tilaamisen palvelua.

Lue lisää

Uutinen 12.12.2025

Laajemmat HR-palvelut toivat joustavuutta ja uusia mahdollisuuksia

Palkeissa otettiin laajemmat HR-palvelut käyttöön tilanteessa, jossa kaksi HR-asiantuntijaa oli jäämässä eläkkeelle.

Lue lisää

Blogi 3.12.2025

Miten huolehdit oman osaamisesi kehittämisestä?

Osaamisen kehittäminen on laaja kokonaisuus, johon tarvitaan tueksi työvälineitä.

Lue lisää
Kaksi henkilöä melomassa ilta-auringossa

Blogi 9.9.2025

Oppiminen on osa arkea

Osaamisen kehittäminen ja jatkuva oppiminen ovat työkalut työelämän muutosten hallintaan.

Lue lisää
To
8.1.

Tahti vuositietojen toimittaminen -koulutus 8.1.2026

Koulutus
09:30-11:00
Valtion asiantuntijat

Koulutuksessa perehdytään Tahtin tietosisältöön ja raportteihin​

Ti
13.1.

Valtiolle.fi raportointi -koulutus 13.1.2026

Koulutus
09:30-10:30
Valtion asiantuntijat

Perehdytyksessä tutustutaan järjestelmän monipuoliseen raportointityökaluun, jolla saa kattavasti tietoa rekrytointiprosesseista, hakijamääristä, käsittelyajoista ja muista keskeisistä mittareista sekä luodaan raporttipohjia, jotka helpottavat seurantaa ja tukevat viraston omia tarpeita.

Toivotamme hyvää itsenäisyyspäiväviikonloppua!🕯️
Palkeiden asiakasneuvottelukunnan pitkäaikainen jäsen Risto Hakoila on seurannut Palkeiden matkaa alusta asti asiakkaan näkökulmasta. Nyt eläkepäivien häämöttäessä Risto summaa näkemyksiään Palkeiden matkasta ja asiakasneuvottelukunnan roolin kehittymisestä.

Palkeiden kehityskulkua Risto kuvaa värikkäästi: ”Palkeet oikeastaan aloitti monesta purkista kaadettuna hedelmäsalaattina.” Haasteina oli palveluiden ja toimintaprosessien yhtenäistäminen sekä toimipaikkakehitys, samalla kun piti huomioida asiakkaiden tarpeet ja organisoida palvelut eri malleihin.

”Asiakas on asiakas eikä toimenpiteen kohde”, Risto tiivistää Palkeiden lähestymistavan.
Toki asiakkailla on jatkuvia tarpeita palveluille, niiden laadulle ja erityisesti tehokkuudelle, mikä konkretisoituu myös hinnoittelun kautta. Mutta kokonaisuutena kehitys on ollut positiivista.

📖 Lue koko juttu verkkosivuiltamme👉 palkeet.fi

#palkeet #asiakasneuvottelukunta