Älykkään automaation palvelun asiakastilaisuudessa aktiivista keskustelua mm. tekoälyn mahdollisuuksista

16.11.2023 12:09

Toista kertaa järjestetyssä älykkään automaation palvelun asiakastilaisuudessa päästiin tutustumaan ihmisiin automaatioiden takana sekä esittämään muun muassa palvelun sisältöön liittyviä kehitysehdotuksia.

Takaisin uutisiin

Henkilön kädet kämmen puoli ylöspäin, kuvaan lisätty tietokonekuvaa rattaista ja nuolista.

Toista kertaa järjestetyssä älykkään automaation palvelun asiakastilaisuudessa päästiin tutustumaan ihmisiin automaatioiden takana sekä esittämään muun muassa palvelun sisältöön liittyviä kehitysehdotuksia.

Tilaisuudessa käytiin läpi automatisointien häiriö- ja jatkuvuudenhallintaa sekä kurkistettiin tekoälyn tarjoamiin mahdollisuuksiin osana automaatioratkaisuja.

Jukka Kapanen UiPath:lta kertoi uusimmista mahdollisuuksista tekoälyn hyödyntämisessä osana ohjelmistorobotiikkaa. Palkeiden casessa kurkistettiin ePalkkio ja matka -ratkaisun RPA-osioihin. Digi- ja väestötietoviraston Lasse Pynnönen avasi kokemuksia Palkeet-yhteistyöstä.

Palkeiden Markku Naumanen keskittyi esityksessään ylläpitoon ja jatkuvuudenhallintaan palveluntarjoajan roolissa ja lopuksi Valtioneuvoston kanslian edustajat kertoivat kirjaamoautomaatiorobotti Robinin työtehtävistä ja päivittäisestä robottityön hallinnasta kirjaamopalveluissa.

Hybriditilaisuutena järjestettyyn tapahtumaan osallistui paikan päällä 23 henkilöä ja linjojen päässä 52. Kiitos kaikille osallistujille ja esiintyjille aktiivisesta keskustelusta!

Ihmisiä kahden suuren neuvottelupöydän ääressä katsomassa esitystä suurilta näytöiltä ja käymässä keskustelua.

Jaa somessa

Jaa Facebookissa Jaa LinkedInissä Jaa X:ssä
Takaisin uutisiin

Tutustu myös näihin

Uutinen 25.4.2025

Palkeiden kestävyysraportti vuodelta 2024 julkaistu

Raportissa kerrotaan, miten kestävää kehitystä ja vastuullisuutta on edistetty Palkeissa.

Lue lisää
Tarralappuja hymynaamoilla.

Uutinen 15.4.2025

Asiakkaat tyytyväisiä Palkeiden palveluihin

Palkeiden vuotuinen asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin helmi-maaliskuussa.

Lue lisää