Tiedote

Pyydämme sinua osallistumaan verkkosivustomme käyttäjäkyselyyn, johon vastaaminen vie muutaman minuutin.

Linkki Webropol-kyselyyn

Kiitos asiakkaillemme!

29.9.2023 08:39

Lokakuun ensimmäisellä viikolla vietetään asiakaspalveluviikkoa. Palkeet on Yhdysvalloista alkunsa saaneella teemaviikolla mukana nyt kolmatta kertaa.

Takaisin uutisiin

Henkilö seisoo nurmella, jolla on syksyn lehtiä ja pitää kämmenillään yhtä isoa, keltaista vaahteranlehteä.

Lokakuun ensimmäisellä viikolla vietetään asiakaspalveluviikkoa. Palkeet on Yhdysvalloista alkunsa saaneella teemaviikolla mukana nyt kolmatta kertaa. Viikon tavoitteena on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä sekä tarjota mahdollisuus kiittää asiakaspalvelun ammattilaisia hyvästä työstä.

”Asiakaspalvelun saralla olemme purjehtineet viime vuodet suotuissa tuulissa. Asiakastyytyväiskyselyn perusteella asiakaspalvelumme on hyvällä tasolla (3,9/5,0) ja Pointin palvelupyyntöjen palautteista laskettu NPS-luku on vuoden kolmen ensimmäisen kvartaalin jälkeen edelleen yli 90. Näihin lukemiin emme olisi päässeet ilman asiakkailta saatua palautetta, joiden huipentuma ovat tietenkin yhteiset kehitysprojektit. Pointin asiakasportaalin uudistus sekä taloushallinnon kehittämishanke ”Ässä” ovat hienoja esimerkkejä siitä, kuinka asiakkaiden näkemystä saadaan hyödynnettyä parhaalla mahdollisella tavalla”, kertoo Palkeiden asiakaspalvelupäällikkö Juha Pennanen.

Palkeisiin tulee palvelupyyntöjen kautta noin 5000 numeerista ja 750 sanallista palautetta kuukaudessa. Myös tämä data on arvokasta ja varsinkin sanallisen palautteen kautta saadut kiitokset ovat oiva piristys palvelupyynnön käsittelijöille arjen keskellä.

”Iso kiitos teille kaikille aktiivisuudestanne ja innokkuudestanne, antamanne palaute on äärettömän arvokasta,” sanoo Juha.

Asiakaspalvelun tunnuslukuja.

Jaa somessa

Jaa Facebookissa Jaa LinkedInissä Jaa X:ssä
Takaisin uutisiin

Lisää uutisia aiheesta

Uutinen 17.12.2024

Uudistettu henkilöstötutkimus tukee henkilöstötiedolla johtamista

Henkilöstötutkimuksella voidaan seurata strategian pohjalta tehtävää kehittämistä.

Lue lisää
Kaksi henkilöä pöydän äärellä ja kannettava tietokone.

Uutinen

Älykkään automaation palveluilla tehokkuutta rutiinitöihin

Automatisoinnit tehostavat prosesseja vähentäen manuaalityötä ja parantamalla laatua ja riskienhallintaa.

Lue lisää