Kiitos asiakkaillemme!

29.9.2023 08:39

Lokakuun ensimmäisellä viikolla vietetään asiakaspalveluviikkoa. Palkeet on Yhdysvalloista alkunsa saaneella teemaviikolla mukana nyt kolmatta kertaa.

Takaisin uutisiin

Henkilö seisoo nurmella, jolla on syksyn lehtiä ja pitää kämmenillään yhtä isoa, keltaista vaahteranlehteä.

Lokakuun ensimmäisellä viikolla vietetään asiakaspalveluviikkoa. Palkeet on Yhdysvalloista alkunsa saaneella teemaviikolla mukana nyt kolmatta kertaa. Viikon tavoitteena on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä sekä tarjota mahdollisuus kiittää asiakaspalvelun ammattilaisia hyvästä työstä.

”Asiakaspalvelun saralla olemme purjehtineet viime vuodet suotuissa tuulissa. Asiakastyytyväiskyselyn perusteella asiakaspalvelumme on hyvällä tasolla (3,9/5,0) ja Pointin palvelupyyntöjen palautteista laskettu NPS-luku on vuoden kolmen ensimmäisen kvartaalin jälkeen edelleen yli 90. Näihin lukemiin emme olisi päässeet ilman asiakkailta saatua palautetta, joiden huipentuma ovat tietenkin yhteiset kehitysprojektit. Pointin asiakasportaalin uudistus sekä taloushallinnon kehittämishanke ”Ässä” ovat hienoja esimerkkejä siitä, kuinka asiakkaiden näkemystä saadaan hyödynnettyä parhaalla mahdollisella tavalla”, kertoo Palkeiden asiakaspalvelupäällikkö Juha Pennanen.

Palkeisiin tulee palvelupyyntöjen kautta noin 5000 numeerista ja 750 sanallista palautetta kuukaudessa. Myös tämä data on arvokasta ja varsinkin sanallisen palautteen kautta saadut kiitokset ovat oiva piristys palvelupyynnön käsittelijöille arjen keskellä.

”Iso kiitos teille kaikille aktiivisuudestanne ja innokkuudestanne, antamanne palaute on äärettömän arvokasta,” sanoo Juha.

Asiakaspalvelun tunnuslukuja.

Jaa somessa

Jaa Facebookissa Jaa LinkedInissä Jaa X:ssä
Takaisin uutisiin

Tutustu myös näihin

Ilmakuva syksyisestä metsästä, jota halkoo autotie.

Uutinen 22.9.2025

Kolme uutta palvelua tuovat tukea asiakkaiden arkeen

Palkeiden palveluvalikoima on täydentynyt kolmella uudella palvelulla, joita on kehitetty vuoden 2025 aikana yhdessä asiakkaiden kanssa.

Lue lisää
Seitsemän henkilöä kokoontuneena pöydän äärellä kannettavien tietokoneiden kanssa.

Uutinen 19.9.2025

Palkeiden asiakasneuvottelukunnan pitkäaikaisen jäsenen Risto Hakoilan näkemyksiä Palkeiden matkasta

Palkeiden asiakasneuvottelukunnan pitkäaikainen jäsen Risto Hakoila on seurannut Palkeiden matkaa alusta asti asiakkaan näkökulmasta.

Lue lisää