Pohjoismaiset palvelukeskukset koolla Kööpenhaminassa

29.5.2024 14:50

Pohjoismainen palvelukeskustapaaminen järjestettiin nyt yhdeksättä kertaa.

Takaisin uutisiin

Kolme henkilöä kiipeämässä verkossa ja taivaalla paistaa aurinko.

Valtion palvelukeskusten edustajat Tanskasta, Ruotsista, Norjasta, Islannista ja Suomesta kokoontuivat huhtikuun lopussa Kööpenhaminassa. ”Tänä vuonna keskustelujen pääpaino oli asiakaskokemuksessa ja palvelukeskusosaamisen varmistamisessa tulevaisuudessa. Nämä aiheet olivat jokaiselle osallistujamaalle tuttuja teemoja ja keskustelua sekä käytännön esimerkkejä käytiin runsaasti läpi”, kertoo Palkeiden henkilöstöpalveluista vastaava johtaja Soile Röppänen.

Kaikille pohjoismaisille palvelukeskuksille yhteistä on asiakkaan huomioiminen ja asiakaslähtöinen ote kehittämiseen. Asiakaslähtöisyydessä keskeisenä pidettiin jokaista asiakkaan kanssa hoidettua kontaktia sisäisestä puheesta asiakkaalle vastaamiseen saakka.

”Asiakaspalveluun liittyvät kipukohdat olivat hyvin samankaltaisia muuallakin. Mitä kauemmas asiakasrajapinnasta mennään, sitä teknisemmäksi palvelu huomaamatta muuttuu. Jokainen on asiakaspalvelija -teemaa on meillä Palkeissa nostettu paljon esiin ja sen työn parissa tulemme jatkamaan”, toteaa asiakaspalvelupäällikkö Juha Pennanen.

Pohjoismainen palvelukeskustapaaminen järjestettiin nyt yhdeksättä kertaa. 

Kuva osanottajista


Jaa somessa

Jaa Facebookissa Jaa LinkedInissä Jaa X:ssä
Takaisin uutisiin

Tutustu myös näihin

Uutinen 25.4.2025

Palkeiden kestävyysraportti vuodelta 2024 julkaistu

Raportissa kerrotaan, miten kestävää kehitystä ja vastuullisuutta on edistetty Palkeissa.

Lue lisää
Tarralappuja hymynaamoilla.

Uutinen 15.4.2025

Asiakkaat tyytyväisiä Palkeiden palveluihin

Palkeiden vuotuinen asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin helmi-maaliskuussa.

Lue lisää