Pohjoismaiset palvelukeskukset koolla Kööpenhaminassa

29.5.2024 14:50

Pohjoismainen palvelukeskustapaaminen järjestettiin nyt yhdeksättä kertaa.

Takaisin uutisiin

Kolme henkilöä kiipeämässä verkossa ja taivaalla paistaa aurinko.

Valtion palvelukeskusten edustajat Tanskasta, Ruotsista, Norjasta, Islannista ja Suomesta kokoontuivat huhtikuun lopussa Kööpenhaminassa. ”Tänä vuonna keskustelujen pääpaino oli asiakaskokemuksessa ja palvelukeskusosaamisen varmistamisessa tulevaisuudessa. Nämä aiheet olivat jokaiselle osallistujamaalle tuttuja teemoja ja keskustelua sekä käytännön esimerkkejä käytiin runsaasti läpi”, kertoo Palkeiden henkilöstöpalveluista vastaava johtaja Soile Röppänen.

Kaikille pohjoismaisille palvelukeskuksille yhteistä on asiakkaan huomioiminen ja asiakaslähtöinen ote kehittämiseen. Asiakaslähtöisyydessä keskeisenä pidettiin jokaista asiakkaan kanssa hoidettua kontaktia sisäisestä puheesta asiakkaalle vastaamiseen saakka.

”Asiakaspalveluun liittyvät kipukohdat olivat hyvin samankaltaisia muuallakin. Mitä kauemmas asiakasrajapinnasta mennään, sitä teknisemmäksi palvelu huomaamatta muuttuu. Jokainen on asiakaspalvelija -teemaa on meillä Palkeissa nostettu paljon esiin ja sen työn parissa tulemme jatkamaan”, toteaa asiakaspalvelupäällikkö Juha Pennanen.

Pohjoismainen palvelukeskustapaaminen järjestettiin nyt yhdeksättä kertaa. 

Kuva osanottajista


Jaa somessa

Jaa Facebookissa Jaa LinkedInissä Jaa X:ssä
Takaisin uutisiin

Tutustu myös näihin

Hymyilevä henkilö työskentelemässä kotonaan tietokoneella.

Uutinen 18.8.2025

Myyntilaskutuksen ja perinnän prosessien automatisoinneilla tehokkuutta tekemiseen

Tilauksesta perintään -prosessin automatisointia on aloitettu Palkeissa jo vuonna 2019.

Lue lisää
Henkilö istuu junassa ja lukee tablettitietokonetta.

Uutinen 1.8.2025

Matka Plus- ja Maksukorttipalvelu helpottavat asiakkaiden matkahallinnon arkea

Rikosseuraamuslaitos ja Maanmittauslaitos ovat sujuvoittaneet matkahallintoaan keskittämällä tehtäviä Palkeisiin.

Lue lisää