Asiakkaat tyytyväisiä Palkeiden palveluihin

15.4.2025 12:33

Takaisin uutisiin

Tarralappuja hymynaamoilla.

Palkeiden vuotuinen asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin helmi-maaliskuussa. Kokonaistyytyväisyys palveluihin oli 3,85, joten nousua oli hieman edellisestä vuodesta (v. 2024 3,82 asteikolla 1-5).

Parasta palautetta asiakkaat antoivat ystävällisestä palvelusta (4,34), palvelukanavien toimivuudesta (4,18) ja päivittäisen yhteistyön toimivuudesta (4,07). Talouspalveluista saadaan edelleen hyvää palautetta (3,94) ja siellä etenkin kirjanpito ja tilinpäätös (4,22) saavat hienoja arvioita. Myös HRM-palveluista saatu palaute on hyvällä tasolla (3,9). Pyysimme vastaajia kuvailemaan Palkeita kolmella sanalla ja esille nousi etenkin nopea, hyvä ja asiantunteva palvelu.

Asiakkaat kuvailevat Palkeita kolmella sanalla.

Vastaajia pyydettiin arvioimaan myös kokemusta yhteistyön kehittymisestä Palkeiden kanssa. 23 % vastaajista arvioi yhteistyön parantuneen ja 69 % pysyneen samana. Useissa avoimissa palautteissa vastaajat totesivat, että yhteistyö on jo hyvällä tasolla. 8 % totesi yhteistyön heikentyneen ja syinä siihen mainittiin mm., että henkilövaihdokset palvelutuotannossa näkyvät asiakkaalle ja myös osaamisen taso vaihtelee.

Järjestelmien käyttäjäkokemuksen parantamisessa riittää vielä tekemistä ja toiveena on, että järjestelmät otettaisiin käyttöön valmiimpana.  

Palkeiden asiakkaat toivovat palveluilta käyttäjälähtöisyyttä ja palvelujen kehittämistä yhteistyössä. Käynnissä on mm. Yhtenäistämme HR-prosesseja -hanke, mihin myös asiakkaat pääsevät osallistumaan.

Kiitos kaikille asiakastyytyväisyyskyselyymme osallistuneille!

Jaa somessa

Jaa Facebookissa Jaa LinkedInissä Jaa X:ssä
Takaisin uutisiin

Tutustu myös näihin

Ilmakuva syksyisestä metsästä, jota halkoo autotie.

Uutinen 22.9.2025

Kolme uutta palvelua tuovat tukea asiakkaiden arkeen

Palkeiden palveluvalikoima on täydentynyt kolmella uudella palvelulla, joita on kehitetty vuoden 2025 aikana yhdessä asiakkaiden kanssa.

Lue lisää
Seitsemän henkilöä kokoontuneena pöydän äärellä kannettavien tietokoneiden kanssa.

Uutinen 19.9.2025

Palkeiden asiakasneuvottelukunnan pitkäaikaisen jäsenen Risto Hakoilan näkemyksiä Palkeiden matkasta

Palkeiden asiakasneuvottelukunnan pitkäaikainen jäsen Risto Hakoila on seurannut Palkeiden matkaa alusta asti asiakkaan näkökulmasta.

Lue lisää